zondag 18 maart 2012

Een eerste poging

Vandaag druk bezig geweest met de analyse van het curriculum.   Het werktte weer prima met dragon!!  Is echt een aanrader. Het hele document uitgewerkt, maar als ik het op mijn blog wil zetten dan lukt het niet!  Is toch ff zoeken hoe het allemaal moet.  Het opnieuw ontdekken en leren is best wel lastig. Ik ben er niet mee opgegroeid. Toch maar even vragen morgen hoe dat moet.
Ik vind het ook nog lastig om alles geordend te krijgen; Wat moet waar? Wanneer moet iets gemaakt worden? Hoe zet ik berichten op mijn blog? Hoe nodig ik mensen uit? Hoe werkt het gewoonweg?
't is een kwestie van doen, merk ik wel en als ik het ff niet weet dan vraag ik het gewoon aan mijn bereidwillige collegastudenten.   Ik heb gelukkig al 3 vrienden!!!!   joepieeee.

1 opmerking:

  1. Dag Harrie,

    Goed dat dit al lukt. Je achtergrond ziet er al profi uit. We gaan je helemaal op weg helpen. Geen zorgen daarover. Voor je het weet staat je blog vol.

    Tot morgen, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen